SZYBCIEJ Nowa konstrukcja profilu, solidną krawędzią natarcia pozwala na osiągnięcie maksymalnej prędkości na poziomie 80 km/h (±3). INTUICYJNA OBSŁUGA, BEZPIECZEŃSTWO I STABILNOŚĆ Solidne i kompaktowe skrzydło PPG, które jest niezwykle stabilne z wysokim bezpieczeństwem biernym we wszystkich fazach lotu.
SZCZEGÓŁY
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
Trymery i belka speeda mogą być używane jednocześnie, aby osiągnąć maksymalną prędkość 80 km/h (±3), zapewniając maksymalną różnicę 24 cm między taśmami A i C. Lepsze osiągi przy mniejszym zużyciu paliwa.
SOLIDNY I KOMPAKTOWY
Nowy Kougar 3 ma nowy i udoskonalony profil samostateczny, który sprawia, że skrzydło jest naprawdę solidne zarówno w zakresie obciążenia, jak i prędkości. Wydłużenie 5,7 sprawia, że pilot czuje się bezpiecznie i pewnie.
GWARANCJA BEZPIECZEŃSTWA
Stabilność przy niższych prędkościach sprawia, że lądowanie jest płynne i bezpieczne.
PROSTY START
Wymaga mniejszej prędkości i mocy silnika do startu. Płynne i łatwe wypełnianie podczas startu.
TECHNOLOGIE
NOWY SYSTEM NAPINANIA
Zastosowano ten sam proces napinania, który zastosowano w naszym skrzydle wyczynowym. Rezultatem jest profil i krawędzie natarcia/spływu, czystsze, bez zagnieceń i nierówności. Wszystkie materiały są naprężone do perfekcji.
NOWY PROFIL SAMOSTATECZNY
Nowa konstrukcja profilu sprawia, że Kougar 3 jest bardzo solidnym skrzydłem w całym zakresie obciążenia i prędkości. Do startu wymagana jest mniejsza prędkość i moc silnika, przy niższym zużyciu paliwa i wyższych osiągach podczas lotu.
NOWE UGIĘCIE PROFILU
Nowa konstrukcja skrzydła zapewnia większą stabilność i zmniejsza efekt wahadłowy.
ZOPTYMALIZOWANY SYSTEM OLINOWANIA
15% mniej linek upraszcza przygotowanie skrzydła i zmniejsza opór podczas lotu.
SPEED SYSTEM
Osiągnięcie maksymalnej prędkości możliwe jest poprzez jednoczesne użycie trymera i speeda. Zapewnia to maksymalny kąt natarcia skrzydła (24 cm między taśmami A/C).
REGULOWANE ELEMENTY STERUJĄCE
Nowy system magnesów jednokierunkowych mocujących uchwyty sterownicze. Wysokość magnesu można regulować lub zintegrować sterowanie indywidualnie wg potrzeb zapewniając pilotowi pełną kontrolę.
PRECYZYJNE STEROWANIE
Uchwyt sterowniczy z rozdzielonym sterowaniem, główna linka sterownicza znajduje się po wewnętrznej stronie dłoni, a linka sterująca końcówką znajduje się na zewnątrz. Dzięki takiemu układowi sterowanie końcówką odbywa się poprzez obrót nadgarstka, co zwiększa precyzję i zwrotność skrzydła.