KOUGAR 3

SZYBCIEJ 
Nowa konstrukcja profilu, solidną krawędzią natarcia pozwala na osiągnięcie maksymalnej prędkości na poziomie 80 km/h (±3).
 INTUICYJNA OBSŁUGA, BEZPIECZEŃSTWO I STABILNOŚĆ 
Solidne i kompaktowe skrzydło PPG, które jest niezwykle stabilne z wysokim bezpieczeństwem biernym we wszystkich fazach lotu.

SZCZEGÓŁY

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

Trymery i belka speeda mogą być używane jednocześnie, aby osiągnąć maksymalną prędkość 80 km/h (±3), zapewniając maksymalną różnicę 24 cm między taśmami A i C.
Lepsze osiągi przy mniejszym zużyciu paliwa.

SOLIDNY I KOMPAKTOWY
Nowy Kougar 3 ma nowy i udoskonalony profil samostateczny, który sprawia, że ​​skrzydło jest naprawdę solidne zarówno w zakresie obciążenia, jak i prędkości.
Wydłużenie 5,7 sprawia, że pilot czuje się bezpiecznie i pewnie.
GWARANCJA BEZPIECZEŃSTWA

Stabilność przy niższych prędkościach sprawia, że lądowanie jest płynne i bezpieczne.

PROSTY START

Wymaga mniejszej prędkości i mocy silnika do startu.
Płynne i łatwe wypełnianie podczas startu.

TECHNOLOGIE

NOWY SYSTEM NAPINANIA

Zastosowano ten sam proces napinania, który zastosowano w naszym skrzydle wyczynowym. Rezultatem jest profil i krawędzie natarcia/spływu, czystsze, bez zagnieceń i nierówności. Wszystkie materiały są naprężone do perfekcji.

 

NOWY PROFIL SAMOSTATECZNY

Nowa konstrukcja profilu sprawia, że ​​Kougar 3 jest bardzo solidnym skrzydłem w całym zakresie obciążenia i prędkości. Do startu wymagana jest mniejsza prędkość i moc silnika, przy niższym zużyciu paliwa i wyższych osiągach podczas lotu.

NOWE UGIĘCIE PROFILU

Nowa konstrukcja skrzydła zapewnia większą stabilność i zmniejsza efekt wahadłowy.

ZOPTYMALIZOWANY SYSTEM OLINOWANIA

15% mniej linek upraszcza przygotowanie skrzydła i zmniejsza opór podczas lotu.

SPEED SYSTEM

Osiągnięcie maksymalnej prędkości możliwe jest poprzez jednoczesne użycie trymera i speeda. Zapewnia to maksymalny kąt natarcia skrzydła (24 cm między taśmami A/C).

REGULOWANE ELEMENTY STERUJĄCE

Nowy system magnesów jednokierunkowych mocujących uchwyty sterownicze. Wysokość magnesu można regulować lub zintegrować sterowanie indywidualnie wg potrzeb zapewniając pilotowi pełną kontrolę.

PRECYZYJNE STEROWANIE

Uchwyt sterowniczy z rozdzielonym sterowaniem, główna linka sterownicza znajduje się po wewnętrznej stronie dłoni, a linka sterująca końcówką znajduje się na zewnątrz. Dzięki takiemu układowi sterowanie końcówką odbywa się poprzez obrót nadgarstka, co zwiększa precyzję i zwrotność skrzydła.

KOLORY

WILD

COSMOS

DANE TECHNICZNE

JAKI MODEL WYBRAĆ

JAKI ROZMIAR KOUGAR'A 3 WYBRAĆ

TRYMERY I SPEED SYSTEM A POZIOM PILOTA