Trzecia generacja Klimbera. Stale doskonalimy naszą „Serię P”. Kompaktowy, ultralekki, o wspaniałych parametrach. Całą naszą wiedzę, technologie i doświadczenie oddajemy pilotom, którzy chcą osiągać najlepsze wyniki w paralotniach typu Hike & Fly i XC. Mający konkurencyjny charakter, został zaprojektowany z myślą o X-Alps.
SZCZEGÓŁY
ULTRALEKKI Z FANTASTYCZNYMI PARAMETRAMI
Bazując na konstrukcji Peak 6, trzecia generacja Klimbera jest doksonalsza i szybsza. Nowy rozkład wzmocnień z Nitinol’u sprawia, że jest on bardziej stabilny. Idealne narzędzie dla wszystkich pilotów, którzy chcą przekraczać swoje granice. Jego superlekka i kompaktowa charakterystyka pozostaje taka sama, a jego wewnętrzna struktura ewoluowała w celu poprawy osiągów.
DŁUŻSZE DROGI STEROWANIA
Zakres drogim sterowania został zwiększony o 25% w porównaniu do poprzedniej wersji, zwiększając bezpieczeństwo bierne skrzydła. Dzięki temu paralotnia jest znacznie łatwiejsza w pilotażu przy małych prędkościach oraz łatwiejsza podczas startu i lądowania w trudnych warunkach.
BARDZO STABILNY
Ulepszenia konstrukcyjne Klimber’a 3 P znacznie zmniejszyły ruchy podłużne i poprzeczne.
MAKSYMALNE OSIĄGI
Dzięki wyższemu wydłużeniu oraz zwiększonej prędkości maksymalnej Klimber 3 P jest maszyną doskonale wydajną. Jego wysokie osiągi w termice są uzupełnione wyjątkową zwrotnością.
TECHNOLOGIE
NOWY KRÓJ I SZYCIE
Zastosowanie mini-żeber na krawędzi spływu zmniejsza opór powietrza i poprawia aerodynamiczny kształt skrzydła. Technologia DRS została zoptymalizowana: mini żebra są zintegrowane bezpośrednio z krojem zewnętrznych paneli, dzięki czemu zewnętrzne szwy znikają.
UDOSKONALONE MATERIAŁY
Zmniejszenie wagi nastąpiło poprzez użycie nowej tkaniny Dokdo 25 g/m2. W całej konstrukcji wewnętrznej zastosowano Skytex 27gr, zapewniając wytrzymałość i lekkość. Na linkach zastosowano nową wodoodporną powłokę (Edelrid Magic Pro Dry), która ułatwia przygotowanie przedstartowe.
NOWY ROZKŁAD WZMOCNIEŃ Z NITINOLU
W oparciu o technologię Niviuk TNT, wzmocnienia z Nitinol’u zostały rozmieszczone w sposób umożliwiający uzyskanie znacznie stabilniejszego skrzydła we wszystkich fazach lotu. Dzięki temu kształt skrzydła pozostaje zachowany w każdych okolicznościach, nawet po bardzo kompaktowym złożeniu i spakowaniu.
NOWY PROFIL AERODYNAMICZNY
Wykorzystując wiedzę zdobytą podczas opracowywania Peak’a 6 opracowaliśmy nowy profil aerodynamiczny oraz ulepszyliśmy proces produkcyjny. Zaowocowało to stabilniejszym i wydajniejszym skrzydłem.
NOWOZAPROJEKTOWANA STRUKTURA WEWNĘTRZNA
Złożony system wzmocnień w konstrukcji wewnętrznej pozwala uzyskać maksymalną wytrzymałość przy użyciu minimalnej możliwej ilości materiału. Technologia RSD poprawia rozkład obciążenia na przekątnych, korzystnie wpływając na masę skrzydła i zmniejszając ryzyko deformacji w czasie.
POPRAWIONA STABILNOŚĆ
Poprawa stabilności pod względem ruchów podłużnych i poprzecznych zwłaszcza podczas lotu na speedzie.
NOWY SPEED SYSTEM
Konstrukcja systemu pozwala na łatwiejsze użycie z jednoczesnym skróceniem drogi do osiągnięcia pełnej prędkości.
Nowe uchwyty Ergo serii P
Nowe taśmy nośne zawierające nowy, mniejszy i lżejszy uchwyt Ergo, specjalnie zaprojektowany dla tego skrzydła Serii P. Pozwala na wygodniejsze i skuteczniejsze sterowanie dzięki bezpośredniemu sterowaniu na taśmach B.