NOWY DESIGN Nowa generacja skrzydeł PPG charakteryzuje się ekskluzywnym wyglądem. Lataj stylowo na nowych skrzydłach do napędu Niviuk’a.
DBAŁOŚĆ O KAŻDY SZCZEGÓŁ
Dobermann 3 charakteryzuje się zoptymalizowanym profiem samostatecznym (od środka do końcówki skrzydła), co zapewnia niespotykaną stabilność.
WIĘKSZA PRĘDKOŚĆ Przyspiesza szybciej dzięki systemowi PK, uzyskując wyższą prędkość maksymalną. Doskonałe utrzymywanie prędkości ułatwia bardziej wydajne skręcanie.
PRECYZJA Nowe uchwyty zawodnicze z dwoma różnymi pozycjami w celu lepszej kontroli sterowania z progresywnym zwalnianiem i większą precyzją dla wygodnego manewrowania.
SZCZEGÓŁY
FULL SPEED
Znacznie wyższa prędkość maksymalna niż jego poprzednik przy mniejszym obciążeniu mocą (85 km/h przy 8 kg/m2 w rozmiarze 15). System PK pozwala na szybkie przyspieszenie i zwiększenie prędkości maksymalnej, co wpływa na bezpieczeństwo. Lepsze osiągi przy mniejszym zużyciu paliwa.
Lepsze zachowanie przy niskiej prędkości. Precyzyjne zakręty. Nowe uchwyty zawodnicze(dołączone do paralotni) zapewniają większą kontrolę podczas skręcania, dzięki sterowaniu końcówkami po zewnętrznej stronie dłoni. Za pomocą skrętu nadgarstka można regulować kąt końcówki. Nowy wbudowany system regulacji wysokości bloczka i magnesu za pomocą rzepów. Ułatwione starty i lądowania.
SKUTECZNY
Dzięki nowemu układowi linek ten 3-liner ma o 25% mniej metrów linek w porównaniu z Dobermannem 2. Upraszcza to przygotowania przed startem i skutecznie zmniejsza opór. Charakteryzuje się bardziej wydajnym i stabilnym profilem samostatecznym, który w połączeniu z redukcją linek zmniejsza opór i zużycie paliwa przy jednoczesnym zwiększeniu prędkości.
TECHNOLOGIE
CZYSTSZY PROFIL
Naprężenie tkaniny na obu krawędziach zostało zoptymalizowane.
STABILNOŚĆ
Dzięki zastosowaniu Nitinol’u krawędź spływu jest bardziej jednolita, lepiej zachowując kształt profilu i zwiększa odporność skrzydła na podwinięcia podczas lotu z dużą prędkością.
NIEZALEŻNE TRYMERY
Nowy system trymera niezależny od systemu PK umożliwia dobór podstawowej prędkości przelotowej do rodzaju lotu.
NOWY SYSTEM OLINOWANIA
Uproszczone taśmy nośne z podwójnym bloczkiem w systemie PK. Użycie speed systemu jest możliwe przy całkowicie zwolnionym trymerze, bez zmiany maksymalnej prędkości. Wynika to z zastosowania taśmy bezpieczeństwa, która blokuje maksymalną różnicę między A i C.
SYSTEM PK
Pozwala pilotowi na wykorzystanie całego zakresu prędkości przy użyciu tylko stopy. System ten pozwala latać z maksymalną prędkością z zaciągniętymi trymerami, poprawiając bezpieczeństwo bierne.
LBEZOPLOTOWE LINKI
Liny Edelrid poprawiają aerodynamikę i wytrzymałość konstrukcyjną skrzydła.
WSKAŻNIKI INFORMACYJNE
Dwie czerwone naszywki znajdują się na taśmach A i taśmach C. Ustawienie znaczników w jednej linii, oznacza zakres różnicy, przy którym dotknięcie sterówki może spowodować podwinięcie. Zakładki te dostarczają pilotowi informacji, w którym momencie zaczyna się ten zakres, przy 80% maksymalnej prędkości.
WIZUALNA KONTROLA
Czerwone i niebieskie oznaczenia znajdują się na lince belki speeda określając symetrię w jego zastosowaniu.
MATERIAŁY HYBRYDOWE
Zastosowane na górnej i dolnej powierzchni Dokdo 40 g/m2 zapewnia wytrzymałość i trwałość skrzydła. Wewnętrzna struktura została zaprojektowana z Dokdo Hard 40 g/m2, aby ją zoptymalizować i wzmocnić.