Loty silnikowe w tandemie jeszcze bezpieczniejsze i bardziej komfortowe. Dopuszczalne obciążenie do 600 kg. Zwiększona stabilność. Rozszerzony zakres prędkości umożliwiający starty i lądowania przy niższych prędkościach. Zaprojektowany z przystosowaniem do potrzeb pilota i pasażera w lataniu rekreacyjnym. Świetnie nadający się do profesjonalnego wykorzystania.
SZCZEGÓŁY
WSPANIAŁA STABILOŚĆ
Poprawiona stabilność konstrukcji. Przy zachowaniu płynnych zakrętów zminimalizowane ruchy wahadłowe.
WYŻSZE OBCIĄŻENIE
Zwiększone do 600kg obciążenie maksymalne.(+100kg w stosunku do poprzedniego modelu)
BEZPIECZNIEJSZE STARTY I LĄDOWANIA
Rozszerzony zakres prędkości – +3km/h maksymalnej oraz -5km/h minimalnej. Pozwala to na skrócenie drogi startu oraz lądowanie przy mniejszych prędkościach.
PEŁNA KONTROLA
Solidny, łatwy w obsłudze i sterowaniu. Napełnia się równomiernie, bez wyprzedzania. Start przyjemny i w pełni kontrolowany nawet w mniej sprzyjających warunkach.
technologie niviuk'a
ZOPTYMALIZOWANA STRUKTURA WEWNĘTRZNA
Zmieniona struktura wewnętrzna, nowy plan lin oraz rozmieszczenie punktów podczepienia pozwala na równomierne rozłożenie obciążeń w locie.
WZMOCNIONE OLINOWANIE
Nowy plan linek i punktów mocowania umożliwia równomierne napełnianie, dzięki czemu skrzydło szybko wstaje bez tendencji do wyprzedzania. Zastosowanie nowych, oplotowych linek TNL-500 o zwiększonej średnicy do 2,45 mm i przeprojektowanej strukturze wewnętrznej możliwe było zwiększenie maksymalnego obciążenia skrzydła.
NOWE MATERIAŁY ORAZ METODY SZYCIA
Udoskonalony profil powoduje zmniejszenie oporów przy jednoczesnym zwiększeniu doskonałości. Było to możliwe dzięki zmienionej, bardziej wydajnej metodzie szycia, poprawiającej naprężenie i szwy. Zmieniona została tkanina, stosując Dodko 42 g/m2 na dolnej i górnej powierzchni.
NOWY PROFIL
Powoduje minimalizację ruchów wahadłowych skrzydła.
NITINOL, NAJNOWOCZEŚNIEJSZA OPTYMALIZACJA
Podobnie jak w poprzedniej wersji, wprowadzenie Nitinolu zmniejsza deformację skrzydła. Tworzy naprężoną, pozbawioną odkształceń krawędź natarcia, zachowują bardziej czysty profil.
PERFEKCYJNE TRYMERY
Doskonała prędkość maksymalna i przelotowa. Dzięki nowemu, skutecznemu i łatwiejszemu w obsłudze trymerowi. Pilot może precyzyjnie kontrolować kurs i prędkość, niezależnie od obciążenia. System trymerów został ulepszony, umożliwiając wolniejsze starty i łagodne lądowania.
TAŚMY
Taśmy nośne zostały wykonane z nowego materiału, który jest o 26% mocniejszy niż poprzedni.
STERÓWKA HIGH SPEED
Końcówka High Speed, o zaokrąglonym kształcie, lepiej leży na taśmie nośnej, działa na magnes i można ją dostosować do preferencji każdego pilota. High Speed Tip jest niezależna od uchwytu głównego, co ułatwia skręcanie, zmniejszając siłę potrzebną do wykonania zakrętu. Pilot ma bezpośrednią kontrolę przez cały czas. Aby zrównoważyć wymaganą siłę fizyczną i szybkość reakcji, końcówka High Speed może być używana w połączeniu z głównym uchwytem.
BLOCZKI
Wysokość podczepienia bloczków może być regulowana w zależności od preferencji pilota i konstrukcji podwieszenia. Dodatkowo w zestawie ze skrzydłem znajdują się dłuższe od standardowych linki sterownicze dające możliwość wydłużenia drogi sterowania.