Osiągi przy niezwykle przyjemnym handlingu. Podwyższona maksymalna prędkość przy zachowaniu łatwej kontroli.
Nasz zespół badawczo-rozwojowy zaprojektował nowy profil i udoskonalił całkowicie nowy rozkład obciążenia wewnętrznego, poprawiając powierzchnię i wrażenia lotne. Wszystko bez utraty wspaniałego komfortu oferowanego przez to dwulinowe skrzydło, a także jego bezpieczeństwa i stabilności.
SZCZEGÓŁY
ŁATWY I PRZYJEMNY
W oparciu o poprzedni model, Peak 6 oferuje zaskakującą łatwość obsługi w skrzydle tej klasy. Zoptymalizowano rozmieszczenie taśm B, dzięki czemu sterowanie jest bardziej precyzyjne i responsywne, zwiększając efektywność i komfort lotu.
STABILNOŚĆ PRZY KAŻDEJ PRĘDKOŚCI
Bardzo bezpieczne skrzydło, biorąc pod uwagę jego certyfikację. Wysoka stabilność Peak’a 6 zapewnia bezpieczeństwo i pozwala doświadczonemu pilotowi skoncentrować się na locie, wykorzystując pełny zakres prędkości.
NAJWYŻSZE PARAMETRY
Stworzony profil wykorzystuje ruchy powietrza jako źródło energii. Peak 6 osiąga wyższe prędkości maksymalne. Idealnie wykorzystuje panujące warunki.
PEŁNA KONTROLA
Poprawione zachowanie podczas wchodzenia w termikę, przewidywalna reakcja skrzydła przekłada się na wykorzystanie noszeń. Absolutna stabilność(również przy maksymalnej prędkości). Intuicyjne wyczuwanie ruchu powietrza, informacje od skrzydła pozwalają na efektywniejsze wykorzystanie każdego noszenia.
TECHNOLOGIE
IDEALNE WYKOŃCZENIE
Konstrukcja, zastosowanie technologii Niviuk oraz jakość wykonania sprawiają, że skrzydło jest znacznie czystsze, bez zagnieceń, z doskonałym naprężeniem materiałów. W rezultacie Peak 6 ma napiętą powierzchnię z oporem zredukowanym do minimum.
NOWY PLAN LIN
Linki wykonane są z nowego materiału z powłoką hydrofobową (Magix Pro Dry), która ułatwia rozplątywanie węzłów i upraszcza sortowanie linek przed startem.
WZMOCNIENIA Z NITINOLU
Oparty na technologii Niviuk TNT profil zawiera pręty z Nitinolu, które utrzymują kształt skrzydła w każdych warunkach, nawet po bardzo kompaktowym złożeniu i spakowaniu.
STRUKTURA WEWNĘTRZNA
Przeprojektowana struktura wewnętrzna pozwoliła na uzyskanie solidnego i zwartego skrzydła. Ulepszenia opierające się na rozwoju i konstrukcji skrzydła CCC Icepeak X-One.
AERODYNAMICZNY PROFIL
Nowy profil pozwala na większą wydajność i prędkość, jednocześnie poprawiając osiągi.
ROZKŁAD OBCIĄŻEŃ
Wewnętrzny rozkład szczelin w żebrach został przeprojektowany, aby lepiej rozłożyć obciążenia i zmniejszyć całkowitą wagę skrzydła. Ponadto całkowita liczba komórek została zmieniona na 80 (-4), rozmieszczając punkty podczepienia w ich najbardziej optymalnym położeniu.
UGIĘCIE
Kształt i ugięcie łuku zostało przeprojektowane, stabilizując przechyły i zwiększając bezpieczeństwo.
UCHWYTY ERGO
Peak 6 został wyposażony w uchwyty Ergo, które umożliwiają bardziej wydajne i wygodne sterowanie taśmami B.