Poszerzaj swoje horyzonty. Nowy model naszego mini skrzydła przekroczy wszelkie Twoje oczekiwania. Roller 2 jest synonimem szybkości, precyzji i zwrotności, a wszystko to zintegrowane w przystępnym i zaskakująco wszechstronnym skrzydle.
SZCZEGÓŁY
ZWROTNY I ŁATWY
Ze względu na swoją wagę (3 kg w rozmiarze 14) i zmniejszone wydłużenie, Roller 2 jest bardzo zwrotnym i dynamicznym skrzydłem. Łatwe sterowanie i super zwrotność zapewniają całkowitą kontrolę. W zakrętach jest szybki i bezpieczny.
OSIĄGI
Szeroki zakres prędkości, osiągane przy użyciu speeda i trymerów. Profil o dużej skuteczności i niewielkim oporze. Stabilny w każdej fazie lotu, zwłaszcza przy dużych prędkościach.
BEZPIECZEŃSTWO
Całkowite bezpieczeństwo pasywne Roller’a 2 zapewnia dużą stabilność. Parametry techniczne – wydłużenie czy liczba komór, bazują na poprzednim modelu. Doskonałe osiągi uzyskiwane dzięki niewielkiej bezwładności i oporowi, pozwalają na płynniejszą i bardziej precyzyjną reakcję na sterowania.
STABILNY I RESPONSYWNY
Reakcja na sterówki przekłada się na precyzję w zakrętach, z poczuciem całkowitej kontroli. Doskonała stabilność w całym zakresie prędkości. Bezpośrednia, precyzyjna i intuicyjna obsługa w locie: przewidywalna i w pełni pod kontrolą.
TECHNOLOGIE
WZMOCNIENIE PROFILU NITINOLEM
Zastosowanie Nitinolu (TNT Tech) w profilu pozwala zachować jego doskonały kształt. Pamięć kształtu i wysoka elastyczność materiału zapewniają, że skrzydło nie odkształci się w żadnych okolicznościach.
SOLIDNY
Wiodąca technologia SLE zapewnia wytrzymałość i stabilność. Kształt krawędzi natarcia jest jednolity sztywny. Zapewnia to znacznie bardziej spójne i progresywne wypełnianie, a tym samym łatwiejszy start. Wydajność i efektywność idą w parze z trwałością skrzydła.
IDEALNE WYKOŃCZENIE
Technologie 3DL i 3DP uzyskaliśmy doskonały model profilu. Precyzja szycia zapewnia znacznie czystsze wykończenie, bez zagnieceń i minimaliacji oporu.
OPTYMALNE CIŚNIENIE WEWNĘTRZNE
System RAM kieruje powietrze do wewnątrz profilu przez co uzyskujemy optymalne ciśnienie wewnętrzne pod każdym kątem natarcia. Dzięki temu skrzydło jest stabilniejsze w całym zakresie prędkości i zmniejsza ryzyko odkształceń.