SKIN 3

ZNAKOMITY W KAŻDEJ SYTUACJI 
Znacznie spokojniejszy w turbulentnych warunkach, przy wietrze czołowym i na przelocie. W przeciwieństwie do innych skrzydeł jednopowierzchniowych, jego natura nie wpływa na zachowanie podczas lotu.
 LEKKOŚĆ 
Rewolucyjna, wzmocniona konstrukcja skrzydła pozwala znacznie zredukować ilość linek, a w połączeniu z zastosowaniem półlekkich materiałów sprawia, że ​​jest ono lekkie i zarazem wytrzymałe.
GWARANTOWANA DOSTĘPNOŚĆ 
Skrzydło z certyfikatem EN B, które jest responsywne, wydajne i stabilne. Więcej zabawy, większa prędkość.

SZCZEGÓŁY

NAJLŻEJSZY

Przeprojektowanie struktury wewnętrznej zaowocowało zmniejszeniem liczby lin o 44%.
Zastosowanie materiałów półlekkich (Skin 3) i ultralekkich (Skin 3 P) powoduje, że ​​skrzydło jest zarówno lekkie, jak i kompaktowe.
Pręty nitinolowe (TNT) są stosowane w profilu skrzydła zamiast konwencjonalnych prętów nylonowych.

WSZECHSTRONNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO

Doskonałe osiągi w termice dzięki połączeniu nowej konstrukcji z najnowszymi technologiami Niviuk.
Lepsze zachowanie przy wietrze czołowym i w turbulencjach.
Wyższe bezpieczeństwo bierne w różnych fazach lotu.

INTUICYJNY

Doskonała stabilność dzięki łatwym i dostępnym elementom sterującym.
Stabilne i przyjemne latanie.

ŁATWY START I LĄDOWANIE

Start jest łatwiejszy dzięki nowej samopompującej się krawędzi natarcia. Skrzydło wznosi się nad pilotem bez żadnych trudności.
Wydłużone drogi sterowania pozwalają na płynne i precyzyjne lądowania.

TECHNOLOGIE

PERFEKCYJNA KRAWĘDŹ NATARCIA

Samonapełniająca się krawędź natarcia w połączeniu z 3DL (3D Leading Edge) umożliwia łatwiejszy i prostszy start oraz szybszą reakcję. Technologia SLE zapewnia stabilność całego skrzydła i osiąganie wyższych prędkości.

EWOLUCJA STRUKTURY WEWNĘTRZNEJ

Układ żeber i przekątnych optymalizuje rozkład ciężaru pilota i obciążenia punktów podwieszenia. Zastosowanie prętów Nitinol (TNT) wzmacnia konstrukcję redukując wagę skrzydła oraz zapewnia profilowi ​​pamięć kształtu.

ZREDUKOWANE OLINOWANIE

Lepsze rozłożenie obciążeń pozwoliło nam zredukować ilość linek o 44%. Przyczynia się to do obniżenia masy całkowitej, upraszcza przygotowania przed lotem i oznacza mniejszy opór – dla lepszych osiągów we wszystkich fazach lotu.

KOLORY

WIZARD

VIBE

DANE TECHNICZNE