ZNAKOMITY W KAŻDEJ SYTUACJI Znacznie spokojniejszy w turbulentnych warunkach, przy wietrze czołowym i na przelocie. W przeciwieństwie do innych skrzydeł jednopowierzchniowych, jego natura nie wpływa na zachowanie podczas lotu. LEKKOŚĆ Rewolucyjna, wzmocniona konstrukcja skrzydła pozwala znacznie zredukować ilość linek, a w połączeniu z zastosowaniem półlekkich materiałów sprawia, że jest ono lekkie i zarazem wytrzymałe. GWARANTOWANA DOSTĘPNOŚĆ Skrzydło z certyfikatem EN B, które jest responsywne, wydajne i stabilne. Więcej zabawy, większa prędkość.
SZCZEGÓŁY
NAJLŻEJSZY
Przeprojektowanie struktury wewnętrznej zaowocowało zmniejszeniem liczby lin o 44%. Zastosowanie materiałów półlekkich (Skin 3) i ultralekkich (Skin 3 P) powoduje, że skrzydło jest zarówno lekkie, jak i kompaktowe. Pręty nitinolowe (TNT) są stosowane w profilu skrzydła zamiast konwencjonalnych prętów nylonowych.
WSZECHSTRONNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
Doskonałe osiągi w termice dzięki połączeniu nowej konstrukcji z najnowszymi technologiami Niviuk. Lepsze zachowanie przy wietrze czołowym i w turbulencjach. Wyższe bezpieczeństwo bierne w różnych fazach lotu.
INTUICYJNY
Doskonała stabilność dzięki łatwym i dostępnym elementom sterującym. Stabilne i przyjemne latanie.
ŁATWY START I LĄDOWANIE
Start jest łatwiejszy dzięki nowej samopompującej się krawędzi natarcia. Skrzydło wznosi się nad pilotem bez żadnych trudności. Wydłużone drogi sterowania pozwalają na płynne i precyzyjne lądowania.
TECHNOLOGIE
PERFEKCYJNA KRAWĘDŹ NATARCIA
Samonapełniająca się krawędź natarcia w połączeniu z 3DL (3D Leading Edge) umożliwia łatwiejszy i prostszy start oraz szybszą reakcję. Technologia SLE zapewnia stabilność całego skrzydła i osiąganie wyższych prędkości.
EWOLUCJA STRUKTURY WEWNĘTRZNEJ
Układ żeber i przekątnych optymalizuje rozkład ciężaru pilota i obciążenia punktów podwieszenia. Zastosowanie prętów Nitinol (TNT) wzmacnia konstrukcję redukując wagę skrzydła oraz zapewnia profilowi pamięć kształtu.
ZREDUKOWANE OLINOWANIE
Lepsze rozłożenie obciążeń pozwoliło nam zredukować ilość linek o 44%. Przyczynia się to do obniżenia masy całkowitej, upraszcza przygotowania przed lotem i oznacza mniejszy opór – dla lepszych osiągów we wszystkich fazach lotu.