Zwiększona trwałość i żywotność. Przeprojektowana konstrukcja. Łatwy start i lądowanie. Piękne kolory
SZCZEGÓŁY
ŁATWA I BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA
Zoptymalizowany, lekki i responsywny układ sterowania, zapewniający lepsze skręcanie. Równowaga pomiędzy wydajnością i dostępnością, spełniająca wymagania zarówno profesjonalistów, jak i zapalonych pilotów rekreacyjnych.
NIESPOTYKANY KOMFORT
Mocniejsza konstrukcja wewnętrzna z lepszym rozkładem obciążenia w punktach mocowania. Wysoki stopień stabilności, zwiększenie komfortu pasażerów poprzez zmniejszenie przenoszenia ruchów ze skrzydła na pasażera.
ZWIĘKSZONA ŻYWOTNOŚĆ
Optymalizacja zastosowanych tkanin większa trwałość i wytrzymałość bez wpływu na wagę skrzydła. Nowy, nowoczesny projekt oparty na wyglądzie Icepeak X-One.
BEZKONKURENCYJNY START I LĄDOWANIE
Podczas startu bardziej progresywne wypełnianie, przez co glajt natychmiast przejmuje obciążenie. Przy lądowaniu doskonałe utrzymanie prędkości umożliwiające płynne i bezpieczne lądowanie.
TECHNOLOGIE
NOWA STRUKTURA WEWNĘTRZNA
Struktura wewnętrzna została przeprojektowana poprzez zmianę orientacji ukośnych żeber i pasków napinających, aby uzyskać bardziej optymalny rozkład sił. W ten sposób zwiększa się trwałość i zmniejsza odkształcenia.
NOWY PROFIL
Dzięki know-how zdobytemu podczas procesu produkcyjnego X-One, ten nowy model charakteryzuje się profilem o tej samej stabilności, co przekłada się na mniejsze turbulencje w locie i pomaga utrzymać bardziej stały zakres prędkości. Pasażer i pilot odczują większy komfort lotu.
TECHNOLOGIA ELS
Użycie technologii Ear Lock System zapewnia szybkie i wygodne zwiększenia opadania.
OPTYMALIZACJA KRAWĘDZI SPŁYWU
Technologia redukcji oporu powietrza (DRS) powoduje skierowanie przepływu powietrza bardziej progresywnie wzdłuż krawędzi spływu. Zmniejsza to opór aerodynamiczny i wymagane ciśnienie hamowania.
OPTYMALIZACJA WZMONIEŃ I PUNKTÓW MOCOWANIA
Przeprojektowanie konstrukcji wewnętrznej spowodowało zmniejszenie naprężeń w punktach mocowania.
TRWALSZY ZESTAW OLINOWANIA
Takoo 5 ma 160 linek – redukcja o 9% w porównaniu do swojego poprzednika. W celu zwiększenia ich trwałości wszystkie linki są w oplocie.
INNOWACYJNE MATERIAŁY
Kombinacja różnych tkanin poprawia trwałość i wytrzymałość, bez wpływu na wagę. Na górnej powierzchni zastosowano Dokdo 40 g/m2, aby zapewnić dodatkową wytrzymałość w przedniej części krawędzi natarcia, a na pozostałej części zastosowano Dokdo 36 g/m2. Spód został zaprojektowany z półlekkiej tkaniny Dokdo o gramaturze 32 g/m2, która zapewnia dobrą równowagę pomiędzy wagą i trwałością.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Takko 5 posiada w standardowym wyposażeniu dodatkowe elementy umożliwiające przymocowanie skrzydła do śliskiego podłoża np. śniegu.