Konstrukcja zaprojektowana w najdrobniejszych szczegółach. Qubik jest szybkim i wszechstronnym skrzydłem, z efektywnymi i dostępnymi trymerami z szerokim zakresem prędkości. Architektura skrzydła pozwala na lepsze pochłanianie turbulencji, z optymalnym utrzymywaniem prędkości we wszystkich fazach lotu. Skrzydło pozostaje stabilne i bezpieczne. Uczucie komfortu od momentu startu. Profil samostateczny zapewnia większe osiągi i komfort podczas długich godzin lotu.
SZCZEGÓŁY
ŁATWY START I LĄDOWANIE
Idealnie wstaje, zapewniając łatwy i kontrolowany start. Doskonałe utrzymuje prędkość ułatwiając lądowanie.
WSZECHSTRONNY I SZYBKI
Szeroki zakres prędkości – maksymalna 65 km/h. Zdolny do utrzymywania dużych prędkości bez deformacji krawędzi natarcia.
STABILNOŚĆ
Stabilne zachowanie w całym zakresie prędkości. Optymalne zarządzanie ciśnieniem wewnętrznym w celu pochłaniania turbulencji i zapewniania większej kontroli.
BARDZO ZWROTNY
Swoboda ruchów, z lepszą kontrolą i precyzją, bez wpływu na osiągi skrzydła. Mocne i skuteczne sterowanie optymalizujące zakręty.
TECHNOLOGIE
IDEALNY PROFIL SAMOSTATECZNY
Zastosowanie najnowocześniejszych technologii Niviuk’a zaowocowało profilem o szerszym zakresie kąta natarcia, co umożliwia osiągnięcie większego zakresu prędkości, dzięki czemu Qubik spełnia kryteria osiągów tej kategorii skrzydeł. Ponadto profil Reflex System oznacza całkowitą stabilność przez cały czas.
WYDAJNY SPEED SYSTEM
Właściwości profilu, układ taśm nośnych i przyjazne dla użytkownika trymery sprawiają, że Qubik może osiągnąć i łatwo utrzymać maksymalną prędkość 65 km/h. Jednocześnie zastosowanie „pływającej” taśmy D poprawia przyspieszenie przy mniejszym skoku trymera.
WZMOCNIONA KONSTRUKCJA
Wewnętrzna konstrukcja skrzydła jest wzmocniona bardziej wytrzymałymi materiałami w profilu, przekątnych i listwach napinających. W ten sposób rozkład naprężeń jest równomierny i zrównoważony.
ROZDZIELONE STEROWANIE
Qubik posiada dodatkowy uchwyt sterowniczy do wykorzystania podczas lotów z dużą prędkością. Pozwala to na lepszą, bardziej bezpośrednią i precyzyjną kontrolę w każdym momencie.
WYDAJNA KRAWĘDŹ NATARCIA
Konstrukcja krawędzi natarcia jest czystsza, mocniejsza i bardziej aerodynamiczna. Oznacza to mniejsze zapotrzebowanie na moc, przekładając się na mniejsze zużycie paliwa i większą sprawność.